Satış Dağıtım Yönetimi Danışmanlığı
Satış ve Dağıtım Yönetimi danışmanlığı; şirketlerin pazardaki etkinliğini artırmak amacıyla, şirketin hedeflerinin ve bu hedefleri ölçüm kriterlerinin saptanmasıyla başlayan ve satış sürecinin hedefler doğrultusunda sürekli ölçümlenerek iyileştirilmesini hedefleyen bir dizi sistematik çalışmadan oluşur.
Öncelikle şirketin, satış, satış denetimi, kanal yapısı ve lojistik süreçleri incelenerek mevcut durumunun ölçümlemesi yapılır. Bu ölçümleme sonucunda şirketin hedeflere ulaşmasını sağlayacak yeni yapılanmalar belirlenir, uygulamaya konulur ve bu kararların sonuçları tekrar ölçümlenerek, sürekli öğrenen ve kendini iyileştiren süreçler oluşturulur.
Danışmanlık hizmeti kapsamında;
- dolaşım planının etkinliği
- yapılan kampanyaların etkinliği
- ürün etkinliği
- tüketici eğilimleri
- ürünün zamana duyarlılığı
gibi başarı faktörleri ölçümlenir ve çıkan sonuçlara göre, yeni pazarlama ve satış stratejileri geliştirilir. Geliştirilen yeni stratejiler tekrar ölçümlenerek iyileştirmedeki etkisi denetlenir. Bu sarmal süreç başlangıçta belirlenen hedeflere varılıncaya kadar tekrarlanır.
Girişimci Geliştirme Danışmanlığı
Günümüzde pek çok işletme sahibi yoğun iş temposu içinde, bilgilerini güncellemeye ve şirketlerinin geleceğini planlamaya zaman bulamıyor. Girişimci danışmanlığı hem işletme sahiplerinin hem de yeni iş kuracakların alabileceği bir hizmet.
Danışmanlık; girişimcilik bilinci eğitimi, hedef belirleme, ölçüm metodu geliştirme, stratejik planlama, uygulama ve izleme basamaklarından oluşuyor.
Kurucumuz Melek BAR ELMAS ve Dünya Bankası Danışmanlarından Mike HORLOCK ile birlikte geliştirilen danışmanlık programı; halen KAGİDER (Kadın Girişimciler Derneği)'in Girişimci Geliştirme grubu tarafından başarıyla uygulanmaktadır.
|