14.12.2017, Perşembe
 
 
ENGLISH    
 
ANASAYFA
HAKKIMIZDA
ÜRÜNLERİMİZ
PAYDAŞLIĞIMIZ
ÖDÜLLERİMİZ
REFERANSLARIMIZ
İNSAN KAYNAKLARI
BİZE ULAŞIN


Kullanıcı Adı :
Şifre :
 
FLAŞ HABERLER

İnternet ortamında "Destek Hizmetlerimiz" başladı. 02.10.2006

Sevgili MERLİN Paydaşları,

Geçen hafta yaptığımız Müşteri Memnuniyeti anketinin değerlendirme sonuçlarını size gönderirken yeni destek uygulamalarımız hakkında size bilgi vereceğimizi söylemiştim.
 
Bildiğiniz gibi destek hizmetlerimizin kalitesini artırmak için uzun zamandır, çeşitli yöntemleri deniyoruz. Bazı Paydaşlarımız bu çalışmalarda gönüllü olarak yer aldı. Öncelikle yöntemler konusunda çalışmalarımıza gönüllü destek veren paydaşlarımıza çok teşekkür ederim.
 
Çalışmalarımızı yürütürken, aşağıdaki ortak temel sorunlarımıza çözüm geliştirmeyi hedefledik:
  • Hizmet almaya alışık olduğunuz destek elemanı MERLİN dışında olduğunda, erişmekte sorun yaşıyorsunuz. Ve başka kimden yardım alacağınızı bilemiyorsunuz.
  • Bazı durumlarda iletmiş olduğunuz istekler kayıtlara girmediği için takip edilemiyor. Ve benzer nedenlerle teslimatlarda gecikmeler yaşanıyor.
  • Elemanlarınız değiştiğinde yeni elemanların sistemi öğrenmesi zaman alıyor. Genellikle sistemin bir çok mevcut özelliğini kullanmayı bilmiyor.
  • Telefonla destek almak ve vermek maliyetlerimizi artırıyor.
Hizmet sektörünün tipik sorunları olan bu şikayetlerinizi tamamen yok etmek olanaklı olmamakla birlikte, geliştirilen yöntemlerin sorunları bir hayli azaltacağına inanıyoruz.
 
Şu ana kadar bu konuda iki yöntem üzerinde çalışma yaptık;
  1. Internet sitemizden; üyelerimize çeşitli hizmetler sunmak.
  2. MSN ile doğrudan (on-line) destek vermek.
Şu anda MERLİN’de her gün bir arkadaşımız destek ekibinde nöbetçi olarak görev almakta ve MSN’den sorulan sorulara anında cevap vermektedir. Bu hizmetleri deneyen paydaşlarımız, hizmetlerimizden memnun kaldılar sizlerin de beğeneceğinize inanıyoruz.

Hizmetlerimiz şimdilik mesai saatlerimiz içerisinde verilecektir. Arkadaşlarımızın hizmet kalitelerini düşürmemek ve yeni uygulamamızı sağlıklı yürütebilmek için lütfen öncelikle MSN’i daha sonra şirket telefonlarını kullanmaya özen gösteriniz.
 
Yeni hizmetlerimizin hayatımızı kolaylaştırması ümidiyle, hepinize verimli bir hafta dilerim.
 
Sevgilerimle,

Melek BAR ELMAS
Genel Müdür
 
 
Neden Yazılım Devi Olamadık ? (Melek BAR ELMAS)
Genel Müdürümüz Melek BAR ELMAS TRT Televizyonuna "Üretimden Kalkınmaya" programına konuk konuşmacı olarak katıldı...
Melek BAR ELMAS "RADYO PINK"te...(22 ve 24 Nisan 2007 tarihlerinde)
İnternet ortamında "Destek Hizmetlerimiz" başladı. 02.10.2006
"Türkiye Bilgisayar Yazılım Meclisi" oluşturuldu.
KAGİDER'in ikinci üye Workshop'u 28 Mart 2007 tarihinde Genel Müdürümüz Melek BAR ELMAS'ın da katılımıyla gerçekleşti.
Alem Dergisi (21.03.2007) KAGİDER'de Görev Değişimi
Pazarola Dergisi : "Ödül, Gurur, Bilgisayar, Poğaça" Şubat 2007
Ücretsiz "Temel MS Excel" seminerimizi gerçekleştirdik. 31 Ocak 2007
Ücretsiz "Temel MS Windows" seminerimizi gerçekleştirdik. 10 Ocak 2007
İşte "Akıl İşleri" GLOBAL Aralık 2006
© Copyright MERLİN BİLGİSAYAR 2005